förklaring...

jo men tjena igen...
ja som ni säkert märkt så bloggade jag aldrig och jag ska nu därför förklara varför!
när vi starade den här bloggen så var jag jätte exalterad och tyckte det skulle bli as kul, men efetr ett bra tag så såg det ut precis ut som när vi börjae. vi hade våra 3 läsare men inte mer. vi började blogga mindre och mindre både jag och elvira och det gjorde ju inte så vi fick fler läsare direkt.. både jag ocj elvira har flera gånger fun derat på att lägga ner bloggen eftersom det aldrig händer nått, men vi tycker ju att det är kul att blogga så det har aldrig blivit av. vi har även snackat om att bara börja om på nytt och satsa allt men även de har aldrig blivit av..;) 
vi har perioder då vi bloggar men helt plötsligt bloggar vi inte på några veckor trots att vi lovat de.. 
 
MEN, nu ska jag ta tag i det hela och prata med elvira och vi ska fatta ett beslut (lägg märke till att jag ''lovar'' nått igen) . därför att bloggen stämmer ju inte alls nu länge.. elvira har en ny häst så de stämer inte , vi har ingen header osv.. nu ska vi ta tag i det här så får ni se hur det blir!!!!!!! 
 
hörs så länge! 
 
/ella 

Kommentera här: