1 års jubeleum!

För exakt ett år sedan tävlade jag på Belle första gången:) igår tävlade jag på samma ställe som för ett år sedan;) från början när Belle skulle ut på sina första tävlingar så var de två vuxna som tävlade henne för att hon skulle lära sig, men när jag fick börja tävla så ville jag inte, jag vägrade! Vet inte varför men jag ville bara inte! Sen fick ena tjejen en häst över sig så hon kunde ju inte fortsätta rida på några månader s då blev jag tvungen att börja tävla och då slutade även den andra tjejen. När jag kom ut från min första tävling ar de första jag sa "varför har jag inte gjort de här tidigare" ;) jag hade ju tävlat innan jag fick Belle och så men ändå;) de va så kul och allt flöt på:) nu har det gått ett år och vi har haft framgångar och motgångar , men en sak ångrar jag inte och de är att jag började tävla;)
(Bilden är från Belles andra tävling)

/Ella

Kommentera här: